Retourbeleid

Retourbeleid

We hopen natuurlijk dat je helemaal blij bent met je aankoop bij Green & Cozy. Maar mocht er toch iets niet naar wens zijn, dan doen we ons best om dat netjes voor je op te lossen. Hieronder lees je precies hoe ons retourbeleid werkt.


Retourneren van planten en bloemen

Planten en bloemen kunnen helaas niet geretourneerd worden. Omdat we werken met levende producten, kunnen we de kwaliteit bij retourzending niet garanderen. En we willen natuurlijk dat onze groene vrienden altijd in topconditie blijven!


Iets anders besteld? Geen probleem!

Heb je een ander product besteld dan planten of bloemen — zoals een pot, mand of woonaccessoire — en wil je dit retourneren? Dat is geen probleem.
Je hebt 14 dagen na ontvangst de tijd om het artikel terug te sturen. Voorwaarde is dat het product ongebruikt en in originele staat en verpakking wordt teruggestuurd.

💡 Let op: De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Wil je een artikel retourneren? Stuur dan vooraf een e-mail naar info@greenandcozy.nl. Wij kijken altijd samen met jou naar een passende oplossing.


Problemen met de bezorging?

Is je bestelling beschadigd aangekomen of heb je een verkeerd artikel ontvangen? Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar info@greenandcozy.nl, bij voorkeur met je ordernummer en een foto van het probleem. We zorgen er dan voor dat je een passende oplossing krijgt — zoals een vervangend artikel of een terugbetaling.